Post by rajsforriouphuno on Mar 15, 2022 15:55:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mursten breaker søgen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mursten breaker søgen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekoder for at øge ressourcen ▞▞▞
▞▞▞ Mursten breaker søgen 2022 version ▞▞▞
Ok spil ligner lidt alle af den type
Sjovt nok, men guiden til skud er ikke nøjagtig og ændrer sig konstant, når du slipper dit skud. Flere etaper blev ødelagt på grund af dette. Der skal være en mulighed for at låse dit skud, før du giver slip.
Hvor er mine fremskridt? Efter installation i en ny enhed er alle mine tidligere fremskridt væk, jeg prøvede at geninstallere og logge ud og ind flere gange, men spillet bringer mig stadig tilbage til lvl 1 hver gang, jeg kan se alle mine tidligere præstationer, men fremskridtene er væk, og jeg Jeg er ikke ved at spille niveau 1-500 igen
Jeg har problemer med at få mine mønter, der siger 60, det giver mig kun 30 mønter ad gangen, hvor der står 60, venligst løs dette problem, jeg har spillet det i omkring et år, nu er der mangel på mønter, så når der står 60 for at se en video Jeg forventer at få 60 ansøgeren ordnet dette
Betalt for ingen annoncer, så gæt hvad? HAR STADIG ANNONCER!
Jeg så en annonce for et spil som dette en gang, og senere besluttede jeg bare, at jeg ville prøve det. Jeg kunne ikke finde den præcise, så jeg har lige downloadet denne, og BOY er jeg glad.Dette spil er ikke, som du ville forvente, fyldt med annoncer. Den har den klassiske annonceopsætning, en annonce hver anden runde, men du kan faktisk springe alle annoncer over efter fem sekunder. Der er et annoncebanner over spilskærmen, men det er ret lille og nemt at ignorere. Bortset fra det er gameplayet ret glat, og det er et godt tidsfordriv.
Udfordringer og patientopbygning
Hvis min anmeldelse kun var baseret på selve spillet, ville det få fem stjerner, men det, der forværrede oplevelsen, var de tvungne annoncer, som du ikke kan springe over før efter et vist tidsrum. Der er mulighed for at få belønninger ved at se annoncer, men spillet vil tvinge dig til at se annoncer, selvom du vælger ikke at se for at få en belønning, og for disse tvungne annoncer får du intet.
Bugs i spillet. Pludselig på niveau 250 går boldene bare lige gennem sidevæggene og hopper ikke af. Det er ikke længere muligt at komme forbi niveauet med denne fejl.
Spillet er sjovt i de første 45 runder. Indtil det tidspunkt er der ingen tvungne annoncer, kun annoncer for belønninger og en lille annoncebjælke øverst i spillet, der ikke fjerner spillet. Så efter runde 45 kommer den tvungne reklame efter hver runde. Sjov indtil da.
Godt spil
Plytų pertraukimo kvestas Žaid. automat. xut
Jeg vil starte med at sige, at det er et anstændigt koncept, og at jeg ikke har noget imod spillet. men det er her det sjove stopper. mængden af annoncer i dette spil er aftagende, det skulle være et, hvis det eneste spil, der stadig giver dig annoncer efter at have foretaget et køb. Jeg bruger aldrig penge på spil, men efter at have været igennem 255 niveauer tænkte jeg, hvorfor det ikke er et ok spil, men jeg får stadig annoncer, hver gang jeg genstarter spillet eller går tilbage til menuen. heks er meget i øjeblikket, fordi jeg sidder fast på et niveau og er ved at give op
🙃🙂🤗☺
Kedeligt
Åbent kontant greb, reklamefyldt affald, der ikke engang kan klare en lige linje ordentligt. Den, der har designet dette, har ingen idé om, hvordan vinkler fungerer. Plus, de giver den sigtelinje, du har, men den tager ikke højde for størrelsen af dine skud. Så selvom dit billede ser fint ud, ender du med at skulle genstarte og håndtere tre annoncer bare for at genstarte. Undgå for enhver pris. Det eneste positive er, at hvis du vil lukke din hjerne af og spilde tid, vil dette gøre det for dig.
De har et niveaustop i dette spil, at da jeg prøvede at forlade det, foretog det et køb på en Google-konto for $99. Jeg tjekkede mine Google play-indstillinger, og de er indstillet korrekt for at forhindre, at dette sker, og alligevel gjorde det det. Dette spil stinker, har for mange annoncer, og tilsyneladende kan de bare tage dine penge.
Det er et godt spil til at teste sansen for ens eget instinkt og et hårdt spil at mestre generelt, men det er værd at træne hjernen.
War and Order 策略 jsn
Annoncen, der vises, er vulgær og rettet mod en religion. Det er meget alvorligt, se det og stop det med det samme.
Dette spil straffer dygtighed. Det er et unmerticratic spil, hvor succes ikke er proportional med dygtighed. Dette spil straffer dig for at gøre godt i et niveau. Hvis du fjerner alle blokkene på bunden og tænker fantastisk, har jeg ekstra tid til at rydde toppen, forkert. Den hopper ned 4 felter og gør, at du har færre drejninger, end du ville have, hvis du ikke klarede bunden helt.
Fænominelt spil, meget vanedannende og tilfredsstillende, men så spækket med annoncer, at det er irriterende at bruge. selv med databesparelse på denne app lemlæster mine data med ustoppelige videoannoncer, hver gang jeg klikker på noget, der ikke er bolden. Jeg kan bogstaveligt talt ikke stoppe med at spille dette og ville vurdere spillet seks ud af fem stjerner, men annoncerne er så dårlige, jeg vurderer to stjerner. Dette spil kostede mig adskillige dollars af data på tre timer.
Jeg kan ikke bare holde op
Spillet er OK. Jeg er stadig ikke sikker på, hvordan det afgør, hvor mange bolde du får i hver tur. Det er svært at bedømme dit sigte, fordi bolden kan hoppe fra den forkerte side af de blokke, du sigter efter. Nogle gange virker det godt at gå efter den mest mulige skrå vinkel. Det er godt, at annoncerne for det meste kan springes over
God tidsspilder.De fleste højere niveauer er designet til at tvinge dig til at se annoncer til at fortsætte, ud over annoncerne mellem hvert niveau.
Annoncer efter hvert niveau
fantastisk
spild af tid. det er så unøjagtigt. Du bruger evigheder på at stille det perfekte skud op, og det går et andet sted hen. og der er så lidt færdigheder involveret, at det bare er blindt held, og hvis heldet ikke er på din side, 700. gang du har prøvet og formået at komme til den sidste bit, og dit held løber ud. tre dage senere er du tilbage til det sidste stykke igen, men nej, perfekt opstillet skud går et andet sted hen.
Gud underholning
efter trin 35 får du annoncer, hver gang du fuldfører et niveau.
Meget dårligt spil, det får bugt hver gang, når jeg skal fuldføre niveauet. Og hvad med annoncer på hvert trin, du får en tilføjelse. Hvis du ikke har noget at lave i livet end kun at spille dette spil for guds skyld, så lad være med at downloade dette spil...
Dette spil er vanedannende, og jeg elsker det. Jeg har ikke engang tænkt mig at klage over, at der er for mange annoncer, men indholdet af de annoncer, du viser, er yderst upassende, især for børn.
Annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer!!!!! Forvent ikke at komme forbi niveau 198 uden at blive tvunget til at købe power-ups! Sad fast med det et stykke tid, da det startede underholdende, men mistede hurtigt sin tiltrækningskraft. Pas på....beder dig om at bedømme før al denne irritation opstår!!!
Underholdende.
Jeg har spillet dette spil, for nogenlunde estimeret, omkring et år, og jeg synes, det er sjovt at spille og få tiden til at gå hurtigt. Men nogen bliver etaperne for udfordrende, og det absorberer det sjove. Og for nylig, i løbet af de sidste par dage, har jeg gemt mine 100 bolde, og jeg havde omkring 20 af dem, og de sprang ned til 3. Dette spil er begyndt at fejle på mig, og det sætter jeg ikke rigtig pris på. . Jeg vil aldrig betale $40 for noget så latterligt. Den pris er urimelig. Det burde være nemmere at skaffe de bolde hurtigere (og de andre specielle ting for den sags skyld).
Det er et rigtig godt spil sjov og anderledes underholdning der kan hurtigt gå timer uden at "mand "opdager det prøv det.
Fremragende spil Men det er ikke forbundet online ligesom Facebook eller e-mail. Jeg vil venligst gøre dette problem, så jeg giver dig bedre vurdering
Vanedannende, men skal se annoncer for at erhverve yderligere diamanter
Godt spil. Bliver mere udfordrende, mens du går.
Sjovt lille spil med lys og farverig (hvis grundlæggende) grafik. Jeg har dog et par klager over annoncerne. Jeg forstår at se annoncer for at få de gratis booster-perler. Men efter du har fået ædelstenene og klikket for at fortsætte spillet, får du EN ANDEN annonce. Meget irriterende. Og slip venligst de politiske annoncer, medmindre du viser dem fra begge sider. Jeg bliver træt af alle de pro-Trump-ting.
Sjovt og interessant, men hårdt på den gode måde. Jeg kan også godt lide, hvordan de små cirkler hopper rundt. Men jeg synes, at du skulle have gjort Bak-runden mere spændende. Jeg elsker stadig spillet en masse. 😀 😍 🤩 ☺ 😃 .
sjovt. og slapper af indtil tæt på niveau 41 -når murstenene bliver hårdere - så bliver det tungt, stressende og kedeligt.
Virkelig dårligt og ikke sjovt, når knappen til en annonce forbliver nedtonet. Dette gør det umuligt at komme videre. Ja, jeg er forbundet til internettet, og andre spil henter annoncer uden problemer.
Efter lvl 50 annoncer spam!!!!!!!